Trening 3 w 1 skierowany jest dla młodzieży oraz dorosłych. Podczas tych zajęciach wykorzystujemy do kształtowania sylwetki ciężki (orbitreki, bieżnie) i lekki sprzęt sportowy oraz fizjoterapeutyczny. Trening 3 w 1 ma na celu zaangażowanie w pracę wszystkie mięśnie, zarówno głębokie jak i powierzchowne oraz spalenie tkanki tłuszczowej. Intensywność zajęć jest wysoka, ale fizjoterapeuta, znając każdego uczestnika treningu, jest w stanie dostosować tempo i rodzaj ćwiczeń do poziomu grupy. Trening 3 w 1 składa się z trzech części:
 

Część I: 20 min

  • Trening na bieżni bądź orbitreku. Poprawia krążenie, kondycję, wytrzymałość, spala tkankę tłuszczową.

Część II: 30 min

  • Trening na lekkich sprzętach sportowych np. piłki rehabilitacyjne, jumpery, taśmy. Wzmacnianie mięśni całego ciała, kształtowanie prawidłowej sylwetki, wzmocnienie mięśni głębokich, stabilizujących tułów.

Część III: 10 min

  • Ćwiczenia rozciągające i uelastyczniające kręgosłup. Poprawiają gibkość i elastyczność. Mają na celu wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięśni, zapobieganie zesztywnieniom i skurczom.
Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies)