Czy wiesz, że specjaliści, w tym z Amerykańskiego Colleg'u Położnictwa i Ginekologii, zalecają większości kobiet w ciąży 30 minutowy wysiłek fizyczny dziennie? (źródło: The Washington Post)

 

Jeśli nie ma przeciwwskazań, aktywność fizyczna podczas ciąży jest jak najbardziej wskazana i bezpieczna. Badania wskazują także, iż aktywność kobiety w tym pięknym okresie bezpośrednio przekłada się na zdrowie i aktywność dziecka. Dlatego stworzyliśmy wspaniałe zajęcia dla kobiet w ciąży wykonywane pod okiem wykwalifikowanych fizjoterapeutów.

 

Pamiętajmy, że trening powinien być dobrany do zmian zachodzących w organizmie kobiety. Dodatkowo należy odciążać i wzmacniać kręgosłup, gdyż wraz z rozwojem płodu staje się narażony on na jednostronne i długotrwałe obciążenia, do których anatomicznie nie jesteśmy przyzwyczajeni. Dodatkowo odpowiednio dobrany wysiłek zapewnia sprawność fizyczną i psychiczną przez całą ciąże, a także szybki powrót do zdrowia po rozwiązaniu. A przede wszystkim zmniejsza dolegliwości bólowe kręgosłupa i stawów oraz zmniejsza prawdopodobieństwo otyłości poporodowej.

 

Do ćwiczeń zapraszamy także mężów, gdyż nic tak nie buduje więzi w tym okresie, jak wspólna aktywność fizyczna!

 

 

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies)